مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 10:102019-12-18سياسي

سمنان کمترین برخورداری را از اعتبارات ملی دارد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه سمنان کمترین سهم از اعتبارات ملی را دارد، گفت: جمعیت و وسعت ملاک توزیع اعتبارات است و از این منظر سمنان کمترین برخورداری را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری ظهر چهارشنبه در نشست همایش شهرداران استان سمنان به میزبانی شهرداری گرمسار ضمن بیان اینکه سمنان با توجه به وسعت و جمعیت کمترین برخورداری به لحاظ بودجه را از اعتبارات ملی دارد، اظهار داشت: باید راه های افزایش درآمد را داشته باشیم که یکی از آن ها تقویت شهرداری ها است.

وی بابیان اینکه انتظار ما این نیست که همه شهرداران در بودجه متخصص باشند، اما باید چهارچوب های بودجه را بشناسند، افزود: شهرداران باید در حوزه بودجه دارای اطلاعات باشند تا بتوانند بودجه خوب و منسجمی را برای یک سال ارائه و هدف و راه شهرداری را به درستی تعیین کنند.

بودجه غیرواقعی شهرداری ها را متضرر می کند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه شهرداران باید بودجه ها را واقعی ببیند، تصریح کرد: بودجه غیرواقعی شهرداری ها را متضرر می کند و این بودجه قابلیت اجرایی ندارد، لذا این امر به عنوان ضعف مدیریتی شهردار محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان کمترین برخورداری را از اعتبارات ملی دارد

سمنان کمترین برخورداری را از اعتبارات ملی دارد