مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 10:252019-12-18سياسي

رسم غبارروبی از سند دانشگاه اسلامی در سالروز وحدت حوزه و دانشگاه


حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در سالروز شهادت شهید دکتر محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، یادداشت «رسم غبارروبی از سند دانشگاه اسلامی در سالروز وحدت حوزه و دانشگاه» را منتشر کرد.

- حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در سالروز شهادت شهید دکتر محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، یادداشت رسم غبارروبی از سند دانشگاه اسلامی در سالروز وحدت حوزه و دانشگاه را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در سالروز شهادت شهید دکتر محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، یادداشت رسم غبارروبی از سند دانشگاه اسلامی در سالروز وحدت حوزه و دانشگاه را منتشر کرد.

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم روز وحدت حوزه و دانشگاه را باید روز دانشگاه اسلامی نامید؛ روز پاسخگویی از عملکرد خود برای تحقق دانشگاه اسلامی.

این روز را می توان روز غبارروبی از سند دانشگاه اسلامی نام نهاد؛ به خصوص با تأملی دوباره در راهبردها و اقدامات مرتبط با وحدت حوزه و دانشگاه.

مروری بر دو راهبرد مرتبط با وحدت حوزه و دانشگاه: راهبرد 8 (نظام فرهنگی تربیتی) : ارتقای تعامل حوزه و دانشگاه با تأکید بر حل مشکلات فرهنگی سیاسی و اجتماعی جامعه راهبردی که همسو با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسم غبارروبی از سند دانشگاه اسلامی در سالروز وحدت حوزه و دانشگاه

رسم غبارروبی از سند دانشگاه اسلامی در سالروز وحدت حوزه و دانشگاه