مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 11:102019-12-18سياسي

رونمایی پوستر آثار مرحوم آیت الله حائری شیرازی


طی مراسمی به مناسبت دومین سالگرد وفات مرحوم آیت الله محی الدین (محمدصادق) حائری شیرازی، امام جمعه فقید شیراز، از پوستر آثار مکتوب آن عالم ربانی با عنوان این چند کتاب محی الدین ، - ایسنا/فارس طی مراسمی به مناسبت دومین سالگرد وفات مرحوم آیت الله محی الدین (محمدصادق) حائری شیرازی، امام جمعه فقید شیراز، از پوستر آثار مکتوب آن عالم ربانی با عنوان "این چند کتاب محی الدین"، رونمایی شد.

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی فارس چهارشنبه 27 آذر در آیین رونمایی پوستر 8 اثر شاخص مرحوم آیت الله حائری شیرازی گفت: هدف از اجرای این برنامه ارتقا فرهنگ مطالعه و علاقمند کردن مخاطبان به مطالعه هدفمند است اما آنچه این برنامه کتاب خوانی را از سایر برنامه ها متمایز کرده است این است که برای اولین به آثار شاخص یک شخصیت می پردازد.

روح الله منوچهری، یکی از رسالت های نهاد کتابخانه های عمومی را بحث رواج کتاب و کتابخوانی عنوان و اضافه کرد: این پوستر به همه 3500 کتاب خانه عمومی سراسر کشور ارسال و برنامه هایی حول آثار در راستای ترویج آن مثل جمع خوانی برای آشنایی بیشتر در سطح جامعه برگزار می شود.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) نیز ضمن تجلیل از شخصیت آیت الله حائری شیرازی، گفت: یقینا آیت الله حائری شیرازی از عالمانی بود که از عمر خود خیلی خوب برای سرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی پوستر آثار مرحوم آیت الله حائری شیرازی

رونمایی پوستر آثار مرحوم آیت الله حائری شیرازی