مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 11:252019-12-18سياسي

فعالیت های نوآورانه اعضای هیات علمی دانشگاه ها معادل سازی می شود


معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به تصویب آیین نامه دانش پژوهی آموزشی به عنوان یکی از اقدامات مهم برای توسعه فعالیت های نوآورانه آموزشی، - معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به تصویب آیین نامه دانش پژوهی آموزشی به عنوان یکی از اقدامات مهم برای توسعه فعالیت های نوآورانه آموزشی، گفت: بر اساس این آیین نامه فعالیت های نوآورانه اعضای هیات علمی دانشگاه ها معادل سازی و در ارتقای ایشان محاسبه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر باقر لاریجانی ضمن تبریک هفته پژوهش به تمامی اساتید، دانشجویان و پژوهشگران کشور، بر اهمیت پژوهش در توسعه کشورها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طی دهه های گذشته کشور ما پیشرفت علمی خوبی داشته و کسب رتبه اول در منطقه به لحاظ تولیدات علمی یکی از شاخص هایی است که گویای این پیشرفت است.

وی با اشاره به قرابت آموزش و پژوهش گفت: یکی از زیربناهای توسعه علمی کشورها توسعه آموزش عالی کشور است و در نظام سلامت چندین سال است که با اجرای برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی ارتقای این حوزه و پاسخگویی به نیازهای جامعه را دنبال می کنیم.

دکتر لاریجانی بر اهمیت پژوهش پاسخگو اشاره کرد و گفت: ارتقای کیفیت آموزش علوم پزشکی مستلزم ایجاد حرکتی علمی و توسعه پژوهش در آموزش بود و این امر با راه اندازی مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های نوآورانه اعضای هیات علمی دانشگاه ها معادل سازی می شود

فعالیت های نوآورانه اعضای هیات علمی دانشگاه ها معادل سازی می شود