مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 11:252019-12-18فرهنگي

مجموعه «عمو پورنگ» نوروز 99 می آید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما، در حاشیه نشست خبری برنامه هزار راه نرفته درباره برنامه های در دست تولید این شبکه گفت: - ، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما، در حاشیه نشست خبری برنامه هزار راه نرفته درباره برنامه های در دست تولید این شبکه گفت: برنامه ویژه شب یلدا را مانند سال گذشته با همکاری آقای ارغوانی و بابایی روی آنتن می بریم که تجربه خوبی از ساخت برنامه یلدا و نوروز رقم زده اند.

وی در خصوص تولید برنامه ای با عنوان عموپورنگ اظهار کرد: بعد از تجربه مفصل تولید برنامه محله گل و بلبل در سه فصل که کمدی بود و در 250 قسمت پخش شد، مجموعه جدید عمو پورنگ را برای پخش آماده می کنیم.

برنامه ای که با ترکیب نمایش و داستان در دکوری عظیم در حال آماده سازی است؛ تلاش می کنیم این مجموعه را برای اواخر زمستان امسال و نوروز 99 آماده کنیم.

مدیر شبکه دو سیما درباره پخش سریال جدید از این شبکه بیان کرد: با آغاز فصل زمستان سریال از سرنوشت از شبکه دو پخش خواهد شد؛ فصل اول و دوم این سریال در 40 قسمت روی آنتن می رود و فصل سوم آن، در بهار 99 پخش می شود.

البته سریال های بوم و بانو ، بیگانه ای با من است ، شاهرگ و بچه مهندس برخی سریال های شبکه دو هستند که به نوبت و در زمان مناسب روی آنتن می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه «عمو پورنگ» نوروز 99 می آید

مجموعه «عمو پورنگ» نوروز 99 می آید