مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 11:502019-12-18سياسي

صلاحیت 200 نفر در انتخابات مجلس در زنجان تایید شده است


رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان زنجان گفت: 231 نفردر یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی دراستان زنجان ثبت نام کردند که صلاحیت 200 نفر تایید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین میرزاپور ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل شور ای نگهبان زنجان، با بیان اینکه 231 نفر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان زنجان ثبت نام کردند، گفت: انتخابات مراحل خود را طی می کند.

وی اظهار کرد: ثبت نام از 10 آذر تا 16 آذر بود و همزمان با ثبت نام داوطلبین هیئت ها ی اجرایی تشکیل شد.

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان زنجان گفت: بررسی صلاحیت ها از 17 آذرماه امسال آغاز شده و در این روند تلاش شده است تا در بررسی صلاحیت ها نگاه سیاسی و قومیتی نداشته باشیم.

میرزاپور با اشاره به اینکه حدود 4 هزار و 500 نفر در انتخابات آتی کار نظارت را به عهده خواهند داشت، افزود: در هیئت نظارت افراد متعددی از اقشار مختلف حضور خواهند کرد.

وی با تاکید لزوم رعایت چاترچوب و اخلاق انتخاباتی توسط کانیداها و طرفداران آنها، گفت: کامندیدای که می خواهد به سمت قانون گذاری برود نباید قانون شکنی کرده و به سمت تخریب رقیب برود که این موضوع نیز از مصادیق تخلف محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلاحیت 200 نفر در انتخابات مجلس در زنجان تایید شده است

صلاحیت 200 نفر در انتخابات مجلس در زنجان تایید شده است