مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 12:002019-12-18اجتماعي

الفبای آموزش های مهارتی را به دانش آموزان بیاموزیم


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: باید دانش آموزان و اولیای آنان را از همان دوران ابتدایی با ضرورت ها و الفبای آموزش های مهارتی و انگیزه های آموزش مهارت های لازم آشنا کنیم.

- محمد علی واقعی، امروز چهارشنبه 27 آذر در گردهمایی کارشناسان و مدیران هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش استان از تحصیل بیش از 42 درصدی دانش آموزان استان در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش خبر داد.

وی افزود: یکی از موثرترین راهکارها برای ایجاد اشتغال پایدار مهارت آموزی به هنرجویان هنرستان ها است که با هماهنگی مناسب با سایر دستگاه های مرتبط با اشتغال و کارآفرینی می تواند به نتیجه مناسب برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: در هیاهوی نیاز جامعه به اشتغال، مهارت آموزی و آموزش های کاردانش و فنی و حرفه ای یکی از ارکان اصلی ایجاد اشتغال و توسعه پایدار محسوب می شود.

واقعی با اشاره به اینکه تولیدی کردن هنرستان های استان یکی از رویکردهای مهم آموزش و پرورش در خراسان جنوبی به شمار می رود، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت هنرستان ها در توسعه اشتغال و اقتصاد استان و تبادل تجربیات در این گردهمایی بهره ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الفبای آموزش های مهارتی را به دانش آموزان بیاموزیم

الفبای آموزش های مهارتی را به دانش آموزان بیاموزیم