مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 13:102019-12-18پزشكي

توسعه پژوهش در آموزش، حاصل برنامه تحول و نوآوری


ایجاد شبکه گسترده در سطح کشور برای توسعه پژوهش در آموزش یکی از دستاورد های مهم برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی است.

- به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت با تبریک هفته پژوهش به تمام استادان، دانشجویان و پژوهشگران کشور بر اهمیت پژوهش در توسعه کشور ها اشاره کرد و گفت: این شبکه با مشارکت مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی، مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور ایجاد شده است.

وی افزود:خوشبختانه طی دهه های گذشته کشور ما پیشرفت علمی خوبی داشته و کسب رتبه اول در منطقه به لحاظ تولیدات علمی یکی از شاخص هایی است که گویای این پیشرفت است.

لاریجانی با اشاره به قرابت آموزش و پژوهش گفت: یکی از زیربنا های توسعه علمی کشور ها توسعه آموزش عالی کشور است و در نظام سلامت چندین سال است که با اجرای برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی ارتقای این حوزه و پاسخگویی به نیاز های جامعه را دنبال می کنیم.

وی بر اهمیت پژوهش پاسخگو اشاره کرد و گفت: ارتقای کیفیت آموزش علوم پزشکی مستلزم ایجاد حرکتی علمی و توسعه پژوهش در آموزش بود و این امر با راه اندازی مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی در سطحی گسترده آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه پژوهش در آموزش، حاصل برنامه تحول و نوآوری

توسعه پژوهش در آموزش، حاصل برنامه تحول و نوآوری