مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 13:502019-12-18اقتصادي

تولید50درصد عسل استان تهران دردماوند


مراسم افتتاحیه جشنواره عسل و فرآورده های جانبی  امروز  با هدف برندسازی و معرفی هرچه بیشتر عسل دماوند در جهاد کشاورزی شهرستان دماوندبا حضور بیش از 30 تولید کننده  برگزار  شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، این جشنواره با هدف برندسازی و معرفی هرچه بیشتر عسل دماوند و صنعت زنبورداری استان تهران، با همکاری تعاونی زنبورداران و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دماوند برپا شد.

در حاشیه این مراسم رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به اینکه ایران رتبه سوم دنیا را در بحث تولید عسل دارد گفت: باید اعلام کنیم که 50 درصد از عسل استان تهران در شهرستان دماوند تولید می شود.

کریم ذوالفقاری افزود: استان تهران با دارا بودن 50 هزار هکتار باغ و یک میلیون هکتار مرتع، می تواند نقش اساسی در تولید عسل در ایران داشته باشد.

وی با بیان اینکه میزان تولید عسل در سال گذشته در استان تهران بالغ بر 980 تن بوده است عنوان داشت: در سال جاری شاهد افزایش 24 درصدی در این زمینه بوده ایم.

همچنین معاون امور اقتصادی استانداری تهرانگفت: شهرستان دماوند به سبب برخورداری از مزیت های نسبی، یکی از قدیمی ترین زیستگاه های کندو های زنبور عسل را به خود اختصاص داده و از برند های معروف کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید50درصد عسل استان تهران دردماوند

تولید50درصد عسل استان تهران دردماوند