مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 14:102019-12-18فرهنگي

نکوداشت محمود مشروطه برگزار شد


آیین نکوداشت زنده یاد محمود مشروطه در یکصدمین سال تولد این هنرمند به همراه جشن 2 سالگی باشگاه فیلم حوزه هنری در یزد برگزار شد.

- مرکز یزد، در این مراسم که در سالن اجتماعات دبیرستان تاریخی ایرانشهر برگزار شد، پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد، سفید رییس شورای اسلامی شهر یزد، کوچک زاده رییس حوزه هنری یزد، پاک نژاد و عامری اعضای شورای اسلامی شهر یزد، جمعی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما، سینماگران، اهالی فرهنگ و هنر و خانواده مرحوم مشروطه حضور داشتند.

در این محفل صمیمی مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد نکوداشت بزرگان و مفاخر عرصه فرهنگ و هنر را حرکتی در راستای تکریم جایگاه فرهنگ و هنر دانست.

احمد پهلوانیان با اشاره به گذشت دو سال از راه اندازی باشگاه فیلم حوزه هنری یزد گفت: پیش از این نبود نشست های اکران و تحلیل فیلم در یزد احساس می شد که با راه اندازی این پاتوق هنری زمینه ای برای رشد و شکوفایی استعداد های سینمایی در استان فراهم شده است.

وی همچنین بر تداوم نشست های تخصصی اکران و تحلیل فیلم که سه شنبه هر هفته در حوزه هنری استان برگزار می شود، تأکید کرد.

کیومرث پوراحمد کارگردان نامی کشور هم که چندین فیلم با حضور استاد مشروطه ساخته در پیامی تصویری، این نکوداشت را تجلیل از خدمات فردی دانست که عمری برای فرهنگ و هنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکوداشت محمود مشروطه برگزار شد

نکوداشت محمود مشروطه برگزار شد