مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 14:452019-12-18اقتصادي

برنامه سفر وزیر صنعت، معدن وتجارت فردا به استان اصفهان


وزیر صمت فردا برای افتتاح و بازدید از روند پیشرفت فیزیکی چند طرح صنعتی و شرکت در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه به استان اصفهان سفر می کند.

- با هدف افتتاح و بازدید از روند اجرای چند طرح صنعتی و شرکت در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه برنامه سفر وزیر صنعت، معدن وتجارت فردا به استان اصفهان وزیر صمت فردا برای افتتاح و بازدید از روند پیشرفت فیزیکی چند طرح صنعتی و شرکت در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه به استان اصفهان سفر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان اصفهان گفت: طبق برنامه ریزی، وزیر صمت و هیئت همراه شامل فتح الهی مدیرکل دفتر این وزارتخانه ، جعفر سرقینی معاون امور معادن و صنایع معدنی، صادقی نیارکی سرپرست معاونت امور صنایع، صالحی نیا رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت و زادبوم رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران ساعت 7 صبح وارد فرودگاه اصفهان می شوند و سپس به سمت شهرک صنعتی رنگسازان عزیمت می کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان اصفهان افزود: اولین برنامه سفر وزیر و هیئت همراه به اصفهان بازدید از شرکت بسته بندی ترام چاپ سپاهان بعنوان بزرگترین طرح بسته بندی کشور در شهرک صنعتی رازی شهرضا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه سفر وزیر صنعت، معدن وتجارت فردا به استان اصفهان

برنامه سفر وزیر صنعت، معدن وتجارت فردا به استان اصفهان