مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 16:402019-12-18دانش

تکثیر طبیعی و مصنوعی کیلکا و خاویار در دستور کار شیلات است


معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران تامین غذای سالم را یکی از اولویت های کاری سازمان شیلات و معاونت صید و بنادر ماهیگیری دانست و گفت: - ایسنا/گیلان معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران تامین غذای سالم را یکی از اولویت های کاری سازمان شیلات و معاونت صید و بنادر ماهیگیری دانست و گفت: تکثیر طبیعی و مصنوعی کیلکا و خاویار در دستور کار موسسه تحقیقات علوم شیلاتی قرار دارد.

سید پرویز محبی امروز ( چهارشنبه) در حاشیه فعالیت مجدد تنها کشتی تحقیقاتی علوم شیلاتی کشور بعد از چند سال که در بندرانزلی برگزار شد، با اشاره به وجود 11 هزار و 500 شناور در کشور، اظهار کرد: 140 هزار نفر به صورت مستقیم بر روی این شناورها مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه سالانه 770 هزار تن انواع ماهیان و آبزیان از دریاهای شمال و جنوب کشور استحصال می شود، تصریح کرد: سهم استان های شمالی از این میزان حدود شش درصد است که معادل 42 هزار تن در سال می شود.

معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران، با تاکید بر لزوم برنامه ریزی جهت برداشت از ذخایر آبی و دریایی، تصریح کرد: حفاظت از منابع و ذخایر موجود و بازسازی آن و برخورد با برداشت غیر مجاز و صید بی رویه آبزیان بیش از پیش در دستور کار شیلات قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکثیر طبیعی و مصنوعی کیلکا و خاویار در دستور کار شیلات است

تکثیر طبیعی و مصنوعی کیلکا و خاویار در دستور کار شیلات است