مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 18:252019-12-18اقتصادي

برنامه اختصاص اعتبارات به گردوغبار دائمی نیست/گردوغبار را خودتان درمان کنید


رییس سازمان محیط زیست کشور با بیان اینکه برنامه اعتبارات دائمی نیست گفت: برای سال آینده با اجبار و تلاش زیاد توانستیم 100 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای بحث ریزگردها و برق خوزستان اختصاص دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، عیسی کلانتری امشب در نشست کارگروه مقابله با گردوغبار خوزستان با بیان اینکه برنامه اعتبارات دائمی نیست که مثلا ده سال دیگر باز این اعتبارات اختصاص داده شود، اظهار کرد:  برای سال آینده  با اجبار و تلاش زیاد توانستیم 100 میلیون دلار  از صندوق توسعه ملی برای بحث ریزگردها و برق خوزستان اختصاص دهیم.

وی افزود: اگر می خواهید با برنامه 40، 50  سال گذشته استان را اداره کنید قطعا 50 سال آینده به جای 100 میلیون دلار باید 500 میلیون دلار هزینه کنید.

رییس سازمان محیط زیست کشور خطاب به مدیران حاضر در کارگروه گفت: اشتباهات خودتان در سالهای گذشته را بررسی کنید که چه کارهایی کردید که این اتفاقات افتاده است.

کلانتری با تاکید بر اینکه خوزستان تنها استانی در کشور است که در بدترین شرایط آبی کشور کمبود آب ندارد، عنوان کرد: در دو سال گذشته که خوزستان  بدترین شرایط آبی را تجربه کرد بیش از 10 میلیارد متر مکعب صرف کشاورزی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه اختصاص اعتبارات به گردوغبار دائمی نیست/گردوغبار را خودتان درمان کنید

برنامه اختصاص اعتبارات به گردوغبار دائمی نیست/گردوغبار را خودتان درمان کنید