مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 20:552019-12-18سياسي

برند سازی عسل دماوند در بین المللی شدن این محصول بسیار موثر است


نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: برند سازی عسل دماوند در بین المللی شدن این محصول بسیار موثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم میرزایی نیکو، در نخستین جشنواره عسل دماوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون بیش از 150 باب مغازه عسل فروشی در دماوند وجود دارد که نشان از قابلیت رشد و توسعه این محصول در منطقه است.

نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه زنبورداران در این عرصه با مشکلاتی نیز مواجه هستند افزود: یکی از مشکلات زنبورداران حضور آنان در مراتع است که در زمان فصل جابه جایی با آن مواجه هستند که این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

میرزایی نیکو با بیان اینکه برندسازی عسل دماوند در معرفی این محصول بین المللی بسیار مؤثر است گفت: هر چه قدر بهای بیشتری به برند ساری و شاخص کردن محصولات و تولیدات بدیم به همان میزان بهره وری بیشتری می توانیم داشته باشیم.

نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: از شورای شهر و شهردار محترم درخواست دارم با نامگذاری میدانی به نام عسل و ساخت نماد (المان) عسل در شهرستان دماوند، که از پیشنهادات این صنعت می باشد را مورد توجه قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برند سازی عسل دماوند در بین المللی شدن این محصول بسیار موثر است

برند سازی عسل دماوند در بین المللی شدن این محصول بسیار موثر است