مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 04:302019-12-19سياسي

خنثی کردن تنش های خارجی مستلزم تکیه بر ظرفیت های داخلی است


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: ما با تکیه بر ظرفیت های درونی خود می توانیم تنش های خارجی را خنثی کنیم و از سوی دیگر نباید کشوری مصرف کننده باشیم.

- عباس پاپی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با تأکید بر اینکه هر آنچه پیشرفت داشته ایم محصول تمرکز و اتکا بر توان و ظرفیت های داخلی کشور بوده است، اظهارداشت: با نگاهی به پیشینه کشورهای قدرتمند دنیا می بینیم که این کشورها تکیه بر ظرفیت های درونی خودشان را در اولویت قرار داده اند و به وسیله تکیه بر ظرفیت های درونی توانسته اند تنش های خارجی را هم خنثی کنند و خود را به عنوان یک قدرت جهانی مطرح کنند که ما هم باید این رویه را دنبال کنیم.

وی متذکر شد: کشور آلمان در جنگ جهانی اول و دوم بیشترین خسارت ها را متحمل شد اما پس از این جنگ ها، با تکیه بر توان داخلی خودشان آلمان را بازسازی کردند و ژاپن هم کشوری بود که خسارت های بسیار زیادی پس از جنگ جهانی دوم متحمل شد اما شعارها و برنامه های آنان تکیه بر توان داخلی خودشان بود و از این طریق پیشرفت کردند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در واقع ژاپن و آلمان به عنوان دو کشوری که در جنگ جهانی خسارت های بسیار زیادی دیدند، هیچ گاه توسط کمک های بین المللی به توسعه و پیشرفت نرسیدند، بلکه صرفاً با تکیه بر ظرفیت های داخلی شان تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خنثی کردن تنش های خارجی مستلزم تکیه بر ظرفیت های داخلی است

خنثی کردن تنش های خارجی مستلزم تکیه بر ظرفیت های داخلی است