مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 05:002019-12-19اقتصادي

1.5 میلیارد دلار تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شد


معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یکی از مهمترین اولویت های این وزارتخانه را بحث اشتغال روستایی عنوان کرد وگفت: 1.

5 میلیارد دلار برای اشتغال روستایی پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد جعفر کبیری شامگاه چهارشنبه در بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان میانه گفت: این تسهیلات در قالب طرح اشتغال فراگیر در اختیار بانک های عامل قرار گرفته و برای کارآفرینان چه در بخش تعاونی و چه غیر تعاونی پرداخت شد.

وی در خصوص زلزله اخیر در استان آذربایجان شرقی بویژه روستاهای میانه گفت: در روزهای آغازین زلزله به دستور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نماینده وی در مناطق حضور یافته و نیازهای اولیه هموطنان در این مناطق را احصا کردند که در حدود 2500 بخاری برقی، لوازم بهداشتی و دیگر لوازم مورد نیاز برای روزهای اول و همچنین ملزومات تهیه غذای گرم و سرد توزیع شد.

وی سفر خود به شهرستان میانه را در راستای دستور وزیر تعاون، رفاه و کار اجتماعی برای بررسی وضعیت مناطق و نیازهای جدید و نظارت بر توزیع اقلام جدید ارسالی به این مناطق عنوان کرد.

معاون امور تعاون از بررسی و احصای تعاونی ها و بنگاه هایی که در مناطق زلزله زده دچار مشکل شده اند خبر داد و افزود: تسهیلاتی برای این تعاونی ها و بنگاه ها در نظر گرفته شده است و برای کسانی که ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1.5 میلیارد دلار تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شد

1.5 میلیارد دلار تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شد