مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 05:352019-12-19اقتصادي

گزارش مکتوب. چادر ایرانی، با مارک خارجی!


چادرمشکی یکی از اصیل ترین پوشش زنان ایرانی از گذشته تا حال بوده است، این پوشش در برخی از کشور های مسلمان نیز مورد استفاده بانوان قرار می گیرد.

- ، مرکز چهارمحال و بختیاری؛ اولین تولیدکنندگان پارچه چادر مشکی سوییسی ها بودند و سپس کشور های ژاپن، کره، چین، ویتنام، اندونزی و .

اقدام به تولید این محصول و عرضه در بازار ایران و کشور های مسلمان کردند؛ این مسئله باعث خروج مقدار زیادی ارز به خارج از کشور می شد.

کارخانه نساجی حجاب شهرکرد از سال 1395 اقدام به تولید پارچه چادر مشکی در طرح های مختلف و با قیمت مناسب در بازار داخل کشورکرد.

نبود دانش فنی تولید این محصول در ایران موجب شد تا تکنولوژی تولید این پارچه از کشور کره جنوبی خریداری و محصول تولیدی در این کارخانه تحت لیسانس شرکت های کره ای در بازار عرضه شود.

فراز و فرود های بسیاری در مسیر کار تنها کارخانه تولید چادر مشکی در ایران وجود داشت بطوری که برند این محصول آنگونه که باید در کشور مطرح نشده است.

برخی از فروشندگان به دلیل معروف بودن برند های خارجی همچون برند چادر مشکی ژاپنی و کره ای محصولات کارخانه حجاب شهرکرد را با برند آن ها به فروش می رسانند.

معاون صنعت اداره کل صمت استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه چادرمشکی تولید شده در شرکت حجاب شهرکرد با کیفیت عالی در کشور تولید و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش مکتوب. چادر ایرانی، با مارک خارجی!

گزارش مکتوب. چادر ایرانی، با مارک خارجی!