مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 06:352019-12-19حوادث

فرود اضطراری «بویینگ 767» در فرودگاه ژاپن


یک فروند هواپیمای مسافربری «بویینگ 767» با 278 شرنشین به دلیل آتش گرفتن موتور هواپیما مجبور به فرود اضطراری در شهر «فوکوکا» ژاپن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک فروند هواپیمای بویینگ 767 خطوط هوایی آل نیپون ایرویز ، امروز (پنجشنبه) به واسطه آتش گرفتن موتور هواپیما مجبور به فرود اضطراری در شهر فوکوکا ژاپن شد.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری کیودو ژاپن گزارش کرد، هواپیمای مذکور فرودگاه فوکوکا را به سمت هانیدا توکیو ترک کرد اما کمتر از یک ساعت از بلند شدن از باند فرودگاه، به فوکوکا بازگشت.

طبق این گزارش، یکی از موتورهای هواپیمای بویینگ با 278 سرنشین آتش گرفت و کادر پرواز درخواست فرود اضطراری کرد که البته هیچ یک از مسافران ظاهراً آسیبی ندیده اند.

طبق گزارش اسپوتنیک، خطوط هوایی آل نیپون ایرویز در حال تحقیق درباره علت این حادثه است.

این اولین بار نیست که هواپیماهای بویینگ به دلیل نقص فنی چنین حوادثی را منجر می شوند و اخیراً طی تحلیل سازمان هوانوردی فدرال آمریکا، امکان وقوع بیش از 10 سانحه هوایی در طول عمر هواپیمای بویینگ 737 مکس وجود دارد مگر آنکه این هواپیما مجدداً طراحی شود.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه بی بی سی ، در حادثه سقوط دو هواپیمای بویینگ 737 مکس در اندونزی و اتیوپی، بیش از 300 نفر جان خود را از دست دادند و ظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرود اضطراری «بویینگ 767» در فرودگاه ژاپن

فرود اضطراری «بویینگ 767» در فرودگاه ژاپن