مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 08:302019-12-19پزشكي

حرکت در جهت خلق ارزش از مجرای پژوهش در 40 سال آینده


رییس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر حرکت در جهت خلق ارزش از مجرای پژوهش در 40 سال آینده از کسب رتبه اول مراکز تحقیقاتی برای چهاردهمین سال متوالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دکتر باقر لاریجانی با اشاره به دستاوردهای پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران در طی 25 سالی که از تاسیس آن می گذرد، گفت: این پژوهشگاه با هدف پاسخگویی به نیازهای کشور در حوزه علوم غدد و متابولیسم و پیشگیری، رویکردی جامع در پژوهش های این حوزه، در طی این سال ها به عنوان یکی از همکاران اصلی پژوهش های ملی در این حوزه نقش آفرینی کرده است.

رییس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به پیشرفت های کشور در حوزه پژوهش و نوآوری در دهه های پس از انقلاب اسلامی گفت: این دستاورد مهم حاصل تلاش های بی شائبه اساتید، پژوهشگران و مدیران عرصه علم است.

وی با تقدیر از تلاش های متولیان توسعه علمی کشور اظهار داشت: این اساتید با وجود اعمال تحریم های گسترده، بی هیچ چشمداشتی در جهت تحقق چشم انداز بلند کشور از هیچ کوششی فروگذار نکرده و زیرساخت های عظیم تولید علم را در اقصی نقاط این مرزوبوم برای نسل های آتی فراهم کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت در جهت خلق ارزش از مجرای پژوهش در 40 سال آینده

حرکت در جهت خلق ارزش از مجرای پژوهش در 40 سال آینده