مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 08:422019-12-19دانش

پژوهشگران دانشگاه امیرکبیر گرنت مالی بلاعوض دریافت می کنند


محمد کریمی مدیرکل امور پژوهشی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره حمایت های این دانشگاه از پژوهشگران گفت: - مدیرکل امور پژوهشی دانشگاه امیرکبیر گفت: دانشگاه امیرکبیر با هدف تشویق پژوهشگران برای انجام فعالیت های پژوهشی، گرنت مالی بلاعوض اعطا می کند.

محمد کریمی مدیرکل امور پژوهشی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره حمایت های این دانشگاه از پژوهشگران گفت: دانشگاه امیرکبیر با هدف تشویق پژوهشگران جهت انجام فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی به ارائه فرصت های مطالعاتی و گرنت پژوهشی می پردازد.

کریمی با بیان اینکه دانشگاه امیرکبیر طی سال گذشته در حوزه پژوهشی به افتخارات زیادی دست یافته است؛ اظهار کرد: موسسه ای در سطح بین المللی وجود دارد که به بررسی تاثیرگذارترین دانشمندان جهان در قالب یک در صد می پردازد به طوری که یک درصد از دانشمندان دنیا را می یابد و آن ها را به جهان معرفی می کند.

مدیرکل امور پژوهشی دانشگاه امیرکبیر ادامه داد: این موسسه برای سال 98 از میان محققین کشور ایران 12 نفر را به عنوان تاثیرگذارترین دانشمندان جهان معرفی کرده است که سه نفر از آن ها استاد دانشگاه امیرکبیرهستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران دانشگاه امیرکبیر گرنت مالی بلاعوض دریافت می کنند

پژوهشگران دانشگاه امیرکبیر گرنت مالی بلاعوض دریافت می کنند