مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 09:552019-12-19سياسي

شب گذشته در بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام چه گذشت؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، جامعه پرستاری به عنوان پیشتازان نظام سلامت در کشور، بعضا با مشکلاتی مواجه اند که یکی از اصلی ترین این مشکلات نبود امنیت جانی در محل کار است و همین امر سبب شده هر از چندگاهی شاهد برخوردهای فیزیکی توسط برخی افراد با آنان باشیم.

ادامه روند عدم تضمین امنیت جانی پرستاران و پرسنل بیمارستان از سوی مسوولان ذی ربط می تواند سبب بروز مشکل در ارائه خدمات درمانی به جامعه شود که در صورت وقوع این امر شاهد مشکلات عمده ای در زمینه بهداشت و درمان خواهیم بود.

حمله به پرستار شیفت در ایلام شب گذشته یکی از پرستاران شیفت در بیمارستان امام خمینی(ره) به دلیل ضربه یکی از بیماران به استیشن تریاژ و برخورد آن با بدنش مصدوم شد.

بی شک عدم توجه مسوولان به امنیت محیط بیمارستان یکی از دلایل اصلی بروز این حادثه بوده است.

شرح ماجرا / فرد خاطی بازداشت شد یکی از پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) و شاهد عینی این ماجرا در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: شب گذشته شاهد ورود چند نفر به اورژانس بیمارستان بودیم که یکی از آنها مجروح بود و به محض ورود به داخل بیمارستان شروع به حرف های رکیک کرد.

وی افزود: این فرد پس از ورود با لگد زدن به استیشن تریاژ حمله کرد و به دلیل شدت ضربه استیشن با شدت به بدن پرستار برخورد کرد و سبب مصدومیت شدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب گذشته در بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام چه گذشت؟

شب گذشته در بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام چه گذشت؟