مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 10:352019-12-19فناوري

اما و اگر پهپاد پستی و هزارتوی مجوزها


پهپاد پستی به گمان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حد و اندازه یک سورپرایز را برای مردم داشت، اما نتوانست آنها را راضی کند.

این روزها اخباری مبنی بر مجوز پرواز نداشتن این پهپاد شنیده می شود و به نظر می رسد وزیر جوان برای اعلام سورپرایز خود کمی عجله کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از زمانی که محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- سورپرایز خود را اعلام کرد، یک هفته می گذرد.

اگرچه این خبر وزیر جوان، چیزی نبود که کاربران انتظارش را داشتند و همان طور که خود آذری جهرمی هم به آن اشاره کرد، اخباری مانند ارسال ماهواره جدید، ارزان کردن اینترنت، پایان وس یا رفع فیلتر از اخبار مورد انتظار مردم بود، اما وزیر ارتباطات با رونمایی از پهپادی برای انتقال بسته های پستی با هدف کاهش هزینه ها و جلوگیری از آلودگی شهرها، مردم را غافلگیر کرد.

او با رونمایی از سورپرایز خود اظهار کرد: انتقال بسته های پستی با پهپاد را فراهم کردیم که دیگر در هیچ جای ایران نقطه ای باقی نماند که غیرقابل دسترس باشد.

انتقال سریع دارو به بیمارستان ها، جزیره ها، سورپرایز کردن یکدیگر و امثال آن از جمله کارهایی است که از این به بعد در اختیار شما خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگر پهپاد پستی و هزارتوی مجوزها

اما و اگر پهپاد پستی و هزارتوی مجوزها