مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 11:452019-12-19سياسي

لزوم ساخت موزه دفاع مقدس در خور شهدا و رزمندگان گیلانی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با تاکید بر لزوم ساخت موزه دفاع مقدس در خور شهدا و رزمندگان گیلانی، گفت: گیلان به نسبت جمعیت خود برای جنگ بسیار هزینه کرده و نقش موثری در عملیات ها داشته است.

- کیوان محمدی امروز(پنجشنبه) در پنجاه وسومین نشست ماهانه توسعه که با عنوان موزه دفاع مقدس در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان برگزار شد، با اشاره به ارتباط موزه دفاع مقدس با توسعه، اظهار کرد: موزه دفاع مقدس زیربنای توسعه نه فقط کشور ما، بلکه همه کشورهای توسعه یافته است.

وی با بیان اینکه همه شهدا و جانبازان و رزمندگان در راه حفظ کیان کشور زمینه توسعه نسل خودشان و نسل های آینده را فراهم کردند، افزود: دفاع مقدس طی هشت سال نشان حیات مجدد ملتی بود که در طول تاریخ همواره سرافرازانه زندگی کردند، اما با ملاحظه تاریخ معاصر ایران در خواهیم یافت که بعد از فتوحات آقامحمدخان قاجار که جز ظلم به ستم به ملت ها دستاوردی نداشته، افتخاری کسب نکرده ایم و قراردادهای ننگین موجب جدایی بخش مهمی از سرزمین ما شده است و در همه جنگ ها شکست خورده ایم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان دفاع مقدس را دورانی پرافتخار دانست و تصریح کرد: در جنگ هشت ساله یک تنه و بدون ابزار و امکانات در مقابل حداقل 40 کشور دنیا ایستادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ساخت موزه دفاع مقدس در خور شهدا و رزمندگان گیلانی

لزوم ساخت موزه دفاع مقدس در خور شهدا و رزمندگان گیلانی