مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 12:252019-12-19حوادث

کاهش جرایم سایبری با فعال سازی رمز دوم بانکی


سرهنگ آنقی رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی به شهروندان توصیه کرد به منظور کاهش جرایم فضای سایبری رمز دوم یکبار مصرف کارت بانکی خود را فعال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ سرهنگ آنقی رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی به شهروندان توصیه کرد به منظور کاهش جرایم فضای سایبری رمز دوم یکبار مصرف کارت بانکی خود را فعال کنند.

سرهنگ آنقی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: بیش از 60 درصد پرونده هایی که در حوزه جرایم سایبری استان مرکزی تشکیل شده متاسفانه مربوط به جرائم مالی است که این موضوع از راه اندازی نکردن رمز دوم پویا به وجود امده است .

وی به دستگیر باندی در استان مرکزی اشاره کرد که با سن کم و ترفندهای مختلف در فضای سایبری با برداشت غیر قانونی از حساب های بانکی افراد کلاهبرداری می کردند و این باند توانسته بودند به بیش از 16 هزار حساب دسترسی غیرمجاز داشته باشند.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: خوشبختانه از ابتدای دی ماه فعال سازی رمز دوم پویا آغاز خواهد شد و کلیه رمزهای ایستا از حیز انتفاع خارج خواهند شد.

سرهنگ آنقی به شهروندان توصیه کرد این فعال سازی را به روزهای پایانی نکشانند و با فعال کردن رمزهای پویایی خود کمتر به دام کلاهبرداران گرفتار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش جرایم سایبری با فعال سازی رمز دوم بانکی

کاهش جرایم سایبری با فعال سازی رمز دوم بانکی