مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 12:302019-12-19ورزشي

تیم ماریتای سنندج به لیگ یک فوتبال روی میز کشور صعود کرد


مسابقات فوتبال روی میز قهرمانی لیگ منطقه سه کشور که در زنجان برگزار شد با صعود تیم باشگاه ماریتای سنندج به لیگ دسته یک کشور همراه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کردستان، چهارمین دوره مسابقات فوتبال روی میز قهرمانی لیگ منطقه سه کشور با حضور تیم های دو استان زنجان و سنندج به میزبانی زنجان به شکل مسابقات تیمی 40 گل برگزار شد.

در پایان این مسابقات تیم باشگاه باشگاه مارتیای سنندج به نمایندگی از استان کردستان با کسب چهار امتیاز جایگاه نخست و جواز حضور در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال روی میز کشور را بدست آورد و زنجان با دو امتیاز جایگاه دوم را کسب کرد و تیم سنندج (ب) نیز مقام سوم را به خود اختصاص داد.

عدنان خضری، رئباز عزیزی، هیوا تیمور نژاد، پارسا سیفی و کیومرث سلیمی در ترکیب تیم باشگاه مارتیای سنندج در این رقابت ها حضور داشتند.

گفتنی است رقابت های لیگ منطقه ای فوتبال روی میز کشور در هفت منطقه مختلف برگزار می شود و در پایان این مرحله، تیم های قهرمان هر منطقه جواز حضور در لیگ دسته یک کشور را کسب خواهند کرد.

تیم های شرکت کننده در این رقابت ها در یک جدول دوره ای به شکل مسابقات جام جهانی 2019 اسپانیا و به صورت چهار نفره و زدن 40 گل به مصاف هم می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ماریتای سنندج به لیگ یک فوتبال روی میز کشور صعود کرد

تیم ماریتای سنندج به لیگ یک فوتبال روی میز کشور صعود کرد