مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 05:352019-12-20سياسي

نباید فرصت های ایجاد اشتغال را از دست بدهیم


نماینده کرمانشاه در مجلس مهمترین دغدغه کشور را بحث اشتغال دانست و گفت: نباید فرصت های ایجاد اشتغال را از دست بدهیم.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده کرمانشاه در مجلس مهمترین دغدغه کشور را بحث اشتغال دانست و گفت: نباید فرصت های ایجاد اشتغال را از دست بدهیم.

سیدقاسم جاسمی در جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه از شرایط حساس کنونی کشور یاد کرد و افزود: در چنین شرایطی تصمیم سازان کشور باید بیشتر به فکر مردم باشند.

وی مهمترین دغدغه کنونی کشور را بحث اشتغال و تولید دانست و افزود: نباید فرصت هایی که برای اشتغالزایی پیش می آید را از دست بدهیم.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه اظهار کرد: امروز جوانان تحصیل کرده آنقدر ناامید هستند که برای یک نامه ای که آنها را برای شغل معرفی کند تا تهران نزد نمایندگان مجلس می روند و حاضر هستند هر شغلی را نیز انجام دهند.

وی عنوان کرد: دولت هم نه اینکه نخواهد بلکه امکان ایجاد شغل برای این تعداد را ندارد و تنها راه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و تسهیل گری شرایط برای آنها است.

وی در ادامه خواستار پیگیری مسئولین استان برای تخصیص اعتبار 160 میلیارد تومانی مورد نیاز تکمیل بخشی از راه آهن کرمانشاه به سمت خسروی شد و تاکید کرد: تعداد زیادی از جوانان در این پروژه مشغول به کار هستند که اگر اعتبار برای این پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید فرصت های ایجاد اشتغال را از دست بدهیم

نباید فرصت های ایجاد اشتغال را از دست بدهیم