مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 06:102019-12-20سياسي

کنفرانس میان رشته ای در علوم انسانی برگزار می شود


کنفرانسی میان رشته ای در علوم انسانی» آوریل 2020 در مرکز علوم انسانی، کالج کارول ایالات متحده برگزار می شود.

- کنفرانس قطبی شدن: کنفرانسی میان رشته ای در علوم انسانی آوریل 2020 در مرکز علوم انسانی، کالج کارول ایالات متحده برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، کنفرانس قطبی شدن: کنفرانسی میان رشته ای در علوم انسانی در روزهای 3 و 4 آوریل 2020 در مرکز علوم انسانی، کالج کارول ایالات متحده برگزار می شود.

به نظر می رسد ما در دوره ای از قطبی شدن از نظر سیاسی و عقیدتی وهمچنین از نظر اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و مذهبی زندگی می کنیم.

بنابراین همه چیز از دیدگاه ما درباره مقامات منتخب گرفته تا اعتماد به نفس، علم، روابط نژادی تا آزادی مذهبی و عدالت اجتماعی تا مالکیت اسلحه و… قطبی شده است.

چگونه رشته های مختلف علوم انسانی می توانند در درک عمیق تر این پدیده نقش داشته باشند؟ نمونه های تاریخی تا چه اندازه می توانند راهنمایی برای درک لحظه فعلی باشند؟ تحلیل اخلاقی یا معرفت شناختی چه می تواند به ما بگوید؟ با با تجزیه و تحلیل متون ادبی و بازنمایی ها، چه برداشت هایی می توان یافت؟ آیا فراتر از خطرات آشکار، قطبی شدن می تواند مسائل و مشکلات اخلاقی ایجاد کند؟ آیا می توان ساختارهای دینی و طولانی دیرینه را بازسازی کرد؟ اینها برخی از سوالات مهمی است که برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس میان رشته ای در علوم انسانی برگزار می شود

کنفرانس میان رشته ای در علوم انسانی برگزار می شود