مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 07:302019-12-20سياسي

ارکستر ملی ایران میزبان «شب موسیقی ارمنی» شد/ هدیه ای برای کریسمس


تازه ترین کنسرت ارکستر ملی ایران روز بیست و هشتم آذر با اجرای پروژه «شب موسیقی ارمنی» به رهبری مهمان رازمیک اوحانیان در تالار وحدت تهران برگزار شد.

- تازه ترین کنسرت ارکستر ملی ایران روز بیست و هشتم آذر با اجرای پروژه شب موسیقی ارمنی به رهبری مهمان رازمیک اوحانیان در تالار وحدت تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تازه ترین ارکستر ملی ایران در آستانه فرا رسیدن سالروز تولد حضرت عیسی مسیح(ع) و سال نو میلادی، روز بیست و هشتم آذر با اجرای پروژه شب موسیقی ارمنی به رهبری مهمان رازمیک اوحانیان در تالار وحدت تهران برگزار شد.

در این اجرا که در آستانه سال نو میلادی میزبان مخاطبان بود آثاری از کمیتاس، خاچاطوریان، آودیسیان و لوریس چکناوریان نواخته شد.

این در حالی است که ساموئل گالستیان سولیست آواز فولکلور، واهان بادالیان سولیست آواز کلاسیک، سارو بغوسیان نوازنده دودوک این کنسرت را تشکیل می دادند.

بو سرکیسیان اسقف اعظم ارامنه، آرتاشس تومانیان سفیر تام الاختیار ارمنستان در ایران و مهدی افضلی مدیر بنیاد رودکی از مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

سوییت آرارات/ برگرفته از داستان حضرت نوح به آهنگسازی لوریس چکناوریان، قطعاتی از باله گایانه/ والس به آهنگسازی آرام خاچاطوریان، حرکات کلاسیک به آهنگسازی آرام خاچاطوریان، تنها آوای موسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارکستر ملی ایران میزبان «شب موسیقی ارمنی» شد/ هدیه ای برای کریسمس

ارکستر ملی ایران میزبان «شب موسیقی ارمنی» شد/ هدیه ای برای کریسمس