مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 07:452019-12-20اجتماعي

اطفاء 32 مورد پسماندسوزی فقط در یک شب / پلمب 9 واحد آلاینده


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: طرح گشت و پایش شبانه محیط زیست استان تهران که از بیست و سوم آبان ماه امسال آغاز شده است، این روزها به سبب افزایش آلودگی هوا و انباشت آلاینده در آسمان شهر تهران با جدیت بیشتری پیگیری می شود.

- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: طرح گشت و پایش شبانه محیط زیست استان تهران که از بیست و سوم آبان ماه امسال آغاز شده است، این روزها به سبب افزایش آلودگی هوا و انباشت آلاینده در آسمان شهر تهران با جدیت بیشتری پیگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، سعید محمودی در تشریح گشت و پایش شبانه محیط زیست در شب گذشته پنجشنبه 28 آذرماه اظهار داشت: در این گشت 11 اکیپ گشت محیط زیست، بیش از 35 محور اصلی و فرعی را در سطح استان تهران و در مجموع 10 شهرستان مورد پایش قرار دادند.

وی افزود: بر اساس گزارشات دریافتی، در این پایش ها مجموعا 32 حریق رویت شد که ماموران محیط زیست راسا و یا با همکاری آتش نشانی نسبت به اطفاء آن اقدام کردند و در این ارتباط دو نفر متخلف دستگیر و تحویل کلانتری شدند.

محمودی با اشاره به اینکه شب گذشته 118 واحد صنعتی و صنفی کوچک و بزرگ مقیاس در سطح استان مورد بازدید گشت های محیط زیست قرار گرفتند، گفت: این واحدها بیشتر واحدهای صنعتی، ریخته گری، ذغالگیری، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفاء 32 مورد پسماندسوزی فقط در یک شب / پلمب 9 واحد آلاینده

اطفاء 32 مورد پسماندسوزی فقط در یک شب / پلمب 9 واحد آلاینده