مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 09:552019-12-20سياسي

برگزاری همایش تخصصی حافظان مهد قرآن استان مرکزی


همایش تخصصی حافظان قرآن استان مرکزی به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس مهد قرآن شهرستان محلات در مهد قرآن این شهرستان برگزار شد.

- مرکز اراک؛ همایش تخصصی حافظان قرآن استان مرکزی به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس مهد قرآن شهرستان محلات با حضور چهره های نام آشنای قرآنی، مسئولین و 150 نفر از حافظان مهد قرآن استان مرکزی در مهد قرآن شهرستان محلات برگزار شد.

در این مراسم استادید برجسته قرانی کشور به اهمیت حفظ قرآن کریم در راستای منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری و با هدف ایجاد ارتباط موثر با حافظان قرآن، توجه مخاطبان نسبت به روش های اصولی حفظ و پاسخ به سوالات تخصصی آنها و ایجاد انگیزه برای تشکیل جلسات حفظ و تربیت حافظان قرآن مباحثی را بصورت کارگاهی برای حافظان قرانی استان بیان داشتند.

استاد مهدی قره شیخلو رییس مراکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، با اشاره به ایجاد مراتب بالایی در حفظ قرآن در سال های گذشته در کشور گفت: تعداد زیادی حافظان قران طی سال های اخیر در کشور تربیت شدند و نکته مهم این است که بیشتر حافظان از قشر بانوان محترمه کشور هستند که نویدبخش این است که خانواده ها تبدیل به خانواده های قرآنی شده اند، البته با افقی که مقام معظم رهبری برای تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور مشخص کردند، هنوز فاصله زیادی داریم و همه بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش تخصصی حافظان مهد قرآن استان مرکزی

برگزاری همایش تخصصی حافظان مهد قرآن استان مرکزی