مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 10:302019-12-20سياسي

رزمایش الی بیت المقدس در بندرانزلی برگزار شد


رزمایش الی بیت المقدس با هدف افزایش آمادگی بسیجیان در مقابله با نیروهای تکفیری در بندرانزلی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران بندرانزلی پیش از ظهر جمعه در حاشیه برگزاری این رزمایش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رزمایش الی بیت المقدس با هدف افزایش آمادگی بسیجیان در مقابله با نیروهای تکفیری و هرگونه تهاجم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بندر و ساحل انزلی برگزار شد.

سرهنگ مهدی صفاتی افزود: در مرحله اول از این رزمایش بسیجیان با اطلاع داشتن از ورود نیروهای داعش توسط یک فروند شناور صیادی، آن شناور را با قایق های تندرو محاصره و در بازرسی از شناور، نیروهای دشمن را دستگیر و خارج کردند.

وی با بیان اینکه در این رزمایش گردان الی بیت المقدس شهید جواد دوربین در دو بخش آبی و خاکی حضور داشت، ادامه داد: در بخش دوم از این رزمایش حمله داعشی ها از دریا به ساحل خزر در محدوده دهکده مقاومت سپاه پاسداران انزلی جانمایی و طراحی شده بود که صحنه هایی از جنگ واقعی نیروهای بسیجی با عوامل تکفیری به صورت نمادین به نمایش عموم گذاشته شد.

سرهنگ صفاتی همچنین گفت: این رزمایش به گونه ای طراحی شده بود که مردم عمق تلاش و کوشش و مجاهدت نیروهای مقاومت را در جنگ با دشمن از نزدیک شاهد باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش الی بیت المقدس در بندرانزلی برگزار شد

رزمایش الی بیت المقدس در بندرانزلی برگزار شد