مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 10:402019-12-20سياسي

هیأت اجرایی هزینه رد صلاحیت افراد فاقد شرایط را بر دوش شورای نگهبان انداخت


با توجه به خلا قانونی موجود، تعداد زیادی از افراد بدون داشتن شرایط حداقلی لازم در انتخابات ثبت نام کردند و هیأت های اجرایی همین افراد را تایید صلاحیت کردند تا هزینه رد صلاحیت این افراد بر دوش شورای نگهبان بیافتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه در رابطه با وضعیت بودجه سال 99 گفت: در رابطه با بودجه سال 99 صحبت هایی دارم که در نوبت دیگری مفصل با مردم خواهم گفت.

به برخی از دستگاه های اجرایی دستوراتی داده اند که در مورد بودجه صحبت نکنند اما به نظرم دغده های رهبری در رابطه با بودجه رعایت نشده و نقاط ضعف جدی در بودجه سال آینده وجود دارد و باید در این مورد صحبت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در رابطه با مشکلات پیش آمده برای کسبه و واحدهای تولیدی آسیب دیده در اغتشاشت اخیر گفت: شهرداری ها از این واحدها مطالبه عوارض می کنند و بازسازی این واحدها و برگشتشان به چرخه تولید با مشکلاتی همراه است.

از استاندار محترم می خواهم دستوراتی داده شود تا شهرداری ها از دریافت عوارض مختلف از واحدهای خسارت دیده که توان پرداخت ندارند خودداری کنند یا فرصت ها و تخفیفاتی داده شود تا مشکل مردم حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت اجرایی هزینه رد صلاحیت افراد فاقد شرایط را بر دوش شورای نگهبان انداخت

هیأت اجرایی هزینه رد صلاحیت افراد فاقد شرایط را بر دوش شورای نگهبان انداخت