مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 11:402019-12-20سياسي

آمریکا تعامل منطقی را متوجه نمی شود


امام جمعه همدان بابیان اینکه آمریکا اهل تعامل نیست و تعامل منطقی را متوجه نمی شود، گفت: عده ای هنوز چشم امیدشان به آمریکا است و همه دنیا را در آمریکا خلاصه می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه همدان با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: مؤمنان باید توجهات خود را به سرنوشتشان بیشتر کرده و خود را فراموش نکنند.

وی با بیان اینکه تقوا توجه به همین موارد است که غفلت های خود را نسبت به قیامت کمتر کنیم، گفت: باید به قیامت توجه کرده و ابدیت را مد نظر داشته باشیم.

آیت الله شعبانی به برگزاری بیست و هشتمین اجلاس نماز در کشور اشاره کرد و با بیان اینکه مقام معظم رهبری به این اجلاس پیام داشتند و نماز را یک نعمت بزرگ الهی که اثرات فردی و اجتماعی دارد معرفی کردند، گفت: نماز علاوه بر مسائل فردی و رشد فضیلت های انسانی اثرات اجتماعی هم دارد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه علت اینکه مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد آن است که جامعه در برخی موارد اهل نماز نیست، گفت: قرآن یکی از ویژگی های حکومت اسلامی و مسئول خوب را در توجه به نماز عنوان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا تعامل منطقی را متوجه نمی شود

آمریکا تعامل منطقی را متوجه نمی شود