مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 12:002019-12-20سياسي

تجلیل از حافظان قرآنی در روستای حسین آباد ناظم ملایر


کسی که سرمایه اش خداوند است حتماً رشد می کند و به کمال می رسد اما ‏کسی که سرمایه اش شیطان باشد عاقبتی ندارد.

‏ - ایسنا/همدان امام جمعه ملایر گفت: کسی که سرمایه اش خداوند است حتماً رشد می کند و به کمال می رسد اما ‏کسی که سرمایه اش شیطان باشد عاقبتی ندارد.

‏ حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری جمعه 29 آذرماه در آیین تجلیل از حافظان قرآنی در مدرسه قرآنی روستای حسین آیاد ناظم ملایر، افزود: قطعاً حسین آباد ناظم ویژگی منحصربفردی دارد که این مدرسه قرآنی در روستا ایجاد شده است.

وی ادامه داد: خداوند متعال به همه انسان ها سه سرمایه بزرگ داده که شامل بدن و سلامتی، سرمایه غریزی و سرمایه معنوی است و باید تلاش کنیم تا دو سرمایه اول در خدمت سرمایه معنوی باشد تا انسان رشد کند و به تکامل برسد.

برقراری با بیان اینکه همیشه بانیان خیر به ویژه در موارد این چنینی مورد احترام و تکریم مردم هستند و خداوند نیز آنها را در جنّت خود جای می دهد، اظهارکرد: امروز تربیت حافظان و عاملان به قرآن کریم، باید از اولویت های فرهنگی جامعه باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر نیز با بیان اینکه فعالیت قرآنی انجام شده در روستای حسین آباد ناظم، باعث افتخار ملایر است، افزود: قرآن آموزانی از کشورهای مختلف به این مدرسه می آیند و حافظ قرآن می شوند و کلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از حافظان قرآنی در روستای حسین آباد ناظم ملایر

تجلیل از حافظان قرآنی در روستای حسین آباد ناظم ملایر