مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 12:402019-12-20اقتصادي

نظارت ویژه بر کالا های مصرفی شب یلدا و برخورد با متخلفان


مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نظارت مستمر بر کالا های مصرفی مردم در جزیره کیش بر تشدید نظارت بر کالا های پر مصرف شب یلدا تاکید کرد.

- ، علی امیدی گفت: در 9 ماهه گذشته 11 هزار نوبت بازرسی در جزیره انجام شده و با هر تخلف شامل گرانفروشی و یا کم فروشی برخورد قاطع و جدی انجام شده است.

وی افزود: در این مدت 131 اخطار پلمپ واحد صنفی متخلفان به اداره نظارت بر اماکن عمومی ناجا ارسال شده است .

امیدی افزود: در ا9 ماهه گذشته 400 شکایت ثبت شده در سامانه 124 و حضوری در این واحد مدیریتی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.

وی رسیدگی به شکایات را در کمترین زمان ممکن اشاره کرد و افزود: مدیریت بازرگانی وظیفه رسیدگی به شکایت از واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام مصرفی مردم را بر عهده دارد و رسیدگی به شکایت هایی مانند رستوران ها، هتل ها، مراکز تفریحی، گردشگری و پذیرایی یا نانوایی ها بر عهده دیگر بخش های سازمان مانند گردشگری یا معاونت اجتماعی است.

وی همچنین با اشاره به بررسی و رصد قیمتی روزانه 31 قلم کالای پرمصرف مردم تاکید کرد: روزانه قیمت ها رصد و مقایسه می شود تا نوسانات بازار به دست آمده و علاوه بر برخورد با تخلفات در صورت بروز هر گونه کسری در بازار مصرفی مردم اقلام مورد نیاز در کمترین زمان تهیه و روانه بازار مصرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت ویژه بر کالا های مصرفی شب یلدا و برخورد با متخلفان

نظارت ویژه بر کالا های مصرفی شب یلدا و برخورد با متخلفان