مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 13:202019-12-20اقتصادي

لاستیک سازی باشت همچنان در کما/ پروژه ای که با سرو صدای زیاد از تب و تاب افتاد


کارخانه لاستیک سازی خان احمد باشت با وجود اینکه می توانست در کاهش آمار بیکاری و توسعه استان نقش مهمی داشته باشد اما بعد از گذشت چند سال هیچ گونه پیشرفتی نداشته و به کما رفته است.

- خبرگزاری فارس گچساران از گچساران، همگان به این امر واقف هستند که برای کلنگ زنی و افتتاح پروژه ها در سطح شهرستان ها و استانها همیشه با یک مراسم خاص و با حضور مقامان عالی رتبه از وزیر تا معاونان آنها گرفته در این مراسمات حضور پیدا می کنند و در این  مراسمات اعداد و ارقام هایی را به شرکت کنندگان ارائه می شود.

 این  مراسمات همیشه یک ریشه امید در دل جوانان این شهر و دیار می رویاند اما بعد از گذشت چندی این پروژه ها که با سر و صدای زیادی افتتاح و یا کلنگ زنی شده از تب و تاب افتاده و با مشکلاتی که مسوولان آن را بیان می کنند این پروژه ها از چرخه خارج می شوند.

 در شهرستان گچساران حتی پروژه های کوچک با حضور مقامات استانی و کشوری افتتاح و کلنگ زنی می شود اما این فقط یک حضور است و بعد از گذشت چندی خبری از آن همه وعده نبوده است.

 یکی از پروژه های مهم  در شهرستان گچساران و باشت  که با حضور 6 معاون وزیر از جمله معاون وزیر اقتصاد،  راه، صنعت و معدن و دیگر معاوانان وزیر کلنگ زنی شد، می توان به پروژه لاستیک سازی  در شهرک صنعتی خان احمدباشت  اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاستیک سازی باشت همچنان در کما/ پروژه ای که با سرو صدای زیاد از تب و تاب افتاد

لاستیک سازی باشت همچنان در کما/ پروژه ای که با سرو صدای زیاد از تب و تاب افتاد