مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 13:552019-12-20سياسي

مقالات استادان و طلاب حوزه علمیه بردسکن رتبه برتر استان خراسان رضوی


8 مقاله استادان و طلاب حوزه علمیه شهرستان بردسکن حائز مقام استانی شد.

- مقالات استادان و طلاب حوزه علمیه بردسکن رتبه برتر استان خراسان رضوی 8 مقاله استادان و طلاب حوزه علمیه شهرستان بردسکن حائز مقام استانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، مرکز خراسان رضوی، مسئول پژوهش حوزه علمیه امام صادق (ع) بردسکن گفت: حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بردسکن توانسته است بیش از 70 مقاله را تدوین کند که از این تعداد 16 مورد آن به استان ارسال شد که 8 مقاله آن حائز رتبه در استان شد.

حجت الاسلام نخعی به برنامه های پژوهشی این حوزه در طول سال اشاره کرد و افزود: برگزاری 10 مورد نشست های علمی با حضور شخصیت های علمی استانی و شهرستانی، برگزاری 6 مورد کرسی آزاد اندیشی و کارگاههای علمی و پژوهشی با محوریت گام دوم انقلاب، بازدید گروهی از پاتوق کتاب و کتابخانه عمومی شهرستان و نمایشگاه بین المللی دستاوردهای حوزه علمیه خراسان و تجلیل از کتابداران، برپایی 3 مورد نمایشگاه کتاب با بیش از 260 عنوان کتاب جدید و برخی کتب مولفان شهرستان از مهم ترین برنامه ها در حوزه پژوهش بوده است.

وی با اشاره به این مطلب که در 6 سال گذشته بیش از 10 مورد موقوفات و واگذاری زمین به حوزه علمیه بوده که ارزش ریالی آن بیش از 20 میلیارد ریال است افزود: درآمد حاصله از موقوفات در راستای برنامه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقالات استادان و طلاب حوزه علمیه بردسکن رتبه برتر استان خراسان رضوی

مقالات استادان و طلاب حوزه علمیه بردسکن رتبه برتر استان خراسان رضوی