مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 18:452019-12-20فرهنگي

اکران «مطرب» در مشهد/ فیلمی موفق در گیشه، شکست در محتوا


فیلم سینمایی مطرب امشب با حضور پرویز پرستویی و محسن کیایی در پردیس سینمایی هویزه اکران شد.

- پرویز پرستویی پس از تماشای فیلم در کنار مخاطبان به روی سن رفت و ضمن ابراز خوشحالی از استقبال مردم، گفت: اولین بار است که چنین اکران خوبی داشتیم و از اینکه اینجا در خدمت مردم هستم خرسندم.

وی ادامه داد: انیمیشن آخرین داستان هم در مشهد در حال اکران و یکی از رقیب های اسکار است، این اثر براساس شاهنامه ساخته شده و از مردم می خواهم از این فیلم حمایت کنند.

در ادامه محسن کیایی بازیگر نقش فواد از اینکه توانسته بود فیلم را به طور کامل تماشا کند ابراز خرسندی کرد و گفت: از مردم مشهد تشکر می کنم که از سینما حمایت می کنند امیدوارم همیشه این همراهی را ادامه بدهند.

وی که به محتوای فیلم مطرب آگاه بود با کنایه خطاب به مردم اظهار کرد: اگر فیلم را دوست داشتید بگویید مردم بیایند و فیلم را ببینند اگر هم دوست نداشتید بگویید دشمنانتان بیایند و حالشان گرفته شود.

نظر تماشگران: مطرب  حرفی برای گفتن نداشت پس از اکران فیلم به سراغ چند نفر از تماشاگران رفتم تا نظر آنها را نسبت به اثر پرفروش مصطفی کیایی بدانم.

بنت الهدی نعمتی در گفت و گو با خبرنگار فارس از بی محتوایی فیلم گله مند بود و گفت: این فیلم حرفی برای گفتن نداشت و فقط یک اثر سینمایی برای گیشه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران «مطرب» در مشهد/ فیلمی موفق در گیشه، شکست در محتوا

اکران «مطرب» در مشهد/ فیلمی موفق در گیشه، شکست در محتوا