مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 04:502019-12-21ورزشي

معرفی برترین های موتور کراس کشور در اردکان


نفرات برتر مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در دو بخش انفرادی و تیمی پس از برگزاری این رقابت ها در پیست موتورسواری آیت الله خاتمی(ره) اردکان، - ایسنا/یزد نفرات برتر مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در دو بخش انفرادی و تیمی پس از برگزاری این رقابت ها در پیست موتورسواری آیت الله خاتمی(ره) اردکان، معرفی شدند.

فخرالدین حجازی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان یزد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در این رابطه گفت: در این دوره از رقابت ها که روز جمعه 29 آذرماه در پیست موتورسواری آیت الله خاتمی(ره) اردکان برگزار شد، در بخش تیمی، تیم تهران با کسب امتیاز 128 قهرمان شد و تیم های باشگاه کویر موتور تهران و قزوین با امتیازهای 120 و 112 به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی با بیان این که این رقابت ها در چهار راند و شش کلاس برگزار شد، افزود: در کلاس 650 سی سیcc به ترتیب محمد امین عیوضی پور از خوزستان، رضا ایزدی و ابوالفضل اسدی هر دو از تهران اول تا سوم شدند.

وی از قهرمانی امیرضا رضا ثابتی فر از تهران در کلاس 450 سی سی خبر داد و افزود: در این کلاس مهران عسکری از قزوین و عرفان موذنی از اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گفته حجازی، در کلاس 250 سی سی علیرضا برزو زاده از خراسان رضوی قهرمان شد، مهدی رضوی از باشگاه نقش جهان دوم و پیمان علیزاده از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین های موتور کراس کشور در اردکان

معرفی برترین های موتور کراس کشور در اردکان