مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 06:152019-12-21اقتصادي

پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه امیر کبیر تفاهم نامه همکاری امضاء کردند


رییس پژوهشگاه صنعت نفت و رییس دانشگاه امیر کبیر با هدف گسترش همکاری های دوجانبه، نشست مشترکی برگزار و همچنین تفاهم نامه ای منعقد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، جعفر توفیقی رییس پژوهشگاه صنعت نفت و سید احمد معتمدی رییس دانشگاه امیر کبیر با هدف گسترش همکاری های دوجانبه، نشست مشترکی برگزار و همچنین تفاهم نامه ای منعقد کردند.

این تفاهم نامه که با حضور معاونان و مدیران هر دو مجموعه به امضاء رسید موضوعاتی نظیر همکاری در بومی سازی و انتقال فناوری های جدید در صنایع نفت و گاز و تدوین آیین نامه های مورد نیاز مراکز نوآوری را دنبال می کند.

بر اساس این گزارش، همکاری در اجرای دوره های جدید بین رشته ای مورد نیاز صنایع نفت و گاز کشور، انعقاد توافق نامه، تفاهم نامه های همکاری مشترک با دانشگاه های معتبر جهانی به منظور تبادل اطلاعات و تجارب آموزشی- پژوهشی و همچنین همکاری در تعریف و اجرای مشترک پروژه های صنعتی و پژوهشی مورد نیاز صنایع نفت و گاز از مهم ترین برخی از مفاد این تفاهم نامه محسوب می شوند.

در حاشیه این مراسم معتمدی، رییس دانشگاه صنعتی امیر کبیر به فعالیت های این دانشگاه اشاره کرد و گفت: اصلاحات ساختاری مناسبی را در این دانشگاه انجام داده ایم و امیدواریم که این تغییرات دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه امیر کبیر تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه امیر کبیر تفاهم نامه همکاری امضاء کردند