مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 06:452019-12-21ورزشي

حمایت کمیته ملی پارالمپیک از کمانداران تا توکیو


سرمربی تیم ملی تیروکمان معلولان پس از قبول این مسئولیت گفت: با توجه به وقفه چند ماهه در برگزاری اردوهای پارالمپیکی، تلاش بر این است شرایطی را فراهم کنیم تا کمانداران بدون دغدغه و با کمترین مشکل خود را برای پارالمپیک توکیو آماده کنند.

- سرمربی تیم ملی تیروکمان معلولان پس از قبول این مسئولیت گفت: با توجه به وقفه چند ماهه در برگزاری اردوهای پارالمپیکی، تلاش بر این است شرایطی را فراهم کنیم تا کمانداران بدون دغدغه و با کمترین مشکل خود را برای پارالمپیک توکیو آماده کنند.

مجید کهتری در گفت وگو با ایسنا، درباره حضور دوباره خود به عنوان سرمربی تیم ملی تیروکمان معلولان اظهار کرد: نظر دوستان بر این بود تا با قبول این مسئولیت به تیم کمک کنیم تا دوباره به حالت قبل برگردد.

البته از ابتدای سال تا به الان وقفه ای در برگزاری اردوهای تیم ملی ایجاد شد که کمیته ملی پارالمپیک قول دادند با افزایش تعداد روزهای اردوها این وقفه را جبران کنند و با مرتفع کردن مشکلات کمانداران شرایطی را فراهم کنند تا آنها بدون دغدغه و با کمترین مشکل خود را برای بازیهای پارالمپیک توکیو آماده کنند.

وی زمان برگزاری اولین اردوی پارالمپیکی تیم ملی تیروکمان را 7 دی در کیش عنوان کرد و گفت: کمیته ملی پارالمپیک برای این که بتواند فضای مناسبی را از نظر تطابق آب و هوایی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته ملی پارالمپیک از کمانداران تا توکیو

حمایت کمیته ملی پارالمپیک از کمانداران تا توکیو