مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 06:552019-12-21ورزشي

صعود تیم ماریتای سنندج به لیگ یک فوتبال روی میز کشور


تیم ماریتای سنندج به لیگ یک فوتبال روی میز کشور صعود کرد.

- مرکز کردستان، مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: مسابقات فوتبال رومیز قهرمانی لیگ منطقه سه کشور که در زنجان برگزار شد با صعود تیم باشگاه ماریتای سنندج به لیگ دسته یکم همراه شد.

حامد جولایی افزود: چهارمین دوره مسابقات فوتبال روی میز قهرمانی لیگ منطقه سه کشور با حضور تیم های دو استان زنجان و سنندج به میزبانی زنجان به شکل مسابقات تیمی 40 گل برگزار شد.

جولایی گفت: در پایان این مسابقات تیم باشگاه باشگاه مارتیای سنندج به نمایندگی از استان کردستان با کسب چهار امتیاز جایگاه نخست و جواز حضور در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال روی میز کشور را بدست آورد و زنجان با دو امتیاز جایگاه دوم را کسب کرد و تیم سنندج (ب) نیز مقام سوم را به خود اختصاص داد.

وی افزود: عدنان خضری، رئباز عزیزی، هیوا تیمورنژاد، پارسا سیفی و کیومرث سلیمی در ترکیب تیم باشگاه مارتیای سنندج در این رقابت ها حضور داشتند.

جولایی گفت: رقابت های لیگ منطقه ای فوتبال روی میز کشور در هفت منطقه مختلف برگزار می شود و در پایان این مرحله، تیم های قهرمان هر منطقه جواز حضور در لیگ دسته یک کشور را کسب خواهند کرد.

وی افزود: تیم های شرکت کننده در این رقابت ها در یک جدول دوره ای به شکل مسابقات جام جهانی 2019 اسپانیا و به صورت چهار نفره و ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود تیم ماریتای سنندج به لیگ یک فوتبال روی میز کشور

صعود تیم ماریتای سنندج به لیگ یک فوتبال روی میز کشور