مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 07:052019-12-21فرهنگي

یغمایی و قرایی منش کنسرت پیانو و آواز برگزار می کنند


کنسرت پیانو و آواز علیرضا قرایی منش و مهدی یغمایی روز ششم دی ماه با اجرای قطعات خاطره انگیز گروه «ژوان» در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

- کنسرت پیانو و آواز علیرضا قرایی منش و مهدی یغمایی روز ششم دی ماه با اجرای قطعات خاطره انگیز گروه ژوان در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تازه ترین کنسرت پیانو و آواز علیرضا قرایی منش و مهدی یغمایی روز ششم دی در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

این 2 هنرمند سال گذشته نیز این کنسرت را در سالن برج آزادی تهران روی صحنه برده بودن.

قرایی منش و یغمایی در این کنسرت به اجرای قطعات خاطره انگیز گروه ژوان همچون دختر بهار ، یه حالی دارم این روزا ، بهت قول میدم و همچنین چند قطعه از قطعات مستقل خود خواهند پرداخت.

علیرضا قرایی منش و مهدی یغمایی اواخر دهه هشتاد با گروهی به نام ژوان شناخته شدند اما بعدها راه آن ها از هم جدا شد و هرکدام به طور مستقل به فعالیت های خود ادامه دادند اما از سال گذشته این 2 خواننده بار دیگر همکاری با یکدیگر را شروع کردند و به انتشار چندین قطعه موزیک ویدئو و برگزاری چند کنسرت پرداختند.

قرایی منش در باره کنسرت پیش رو گفت: این کنسرت به صورت پیانو آواز اجرا خواهیم کرد که البته خیلی سخت تر از یک ارکستر بزرگ است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یغمایی و قرایی منش کنسرت پیانو و آواز برگزار می کنند

یغمایی و قرایی منش کنسرت پیانو و آواز برگزار می کنند