مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 07:052019-12-21سياسي

بازپس گیری 13 هزار مترمربع اراضی ملی دماوند از ید متصرفان


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند از بازپس گیری 13 هزار مترمربع اراضی ملی دماوند از ید متصرفان در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود حجتی صبح شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران حاضر در منابع طبیعی دماوند افزود: این اراضی در اجرای دو حکم قطعیت یافته از سوی مراجع قضایی و با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروی انتظامی به مرحله اجرا درآمد و بدین وسیله این اراضی از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.

وی ادامه داد: عرصه های ملی به عنوان انفال متعلق به آحاد جامعه می باشد و امانت نسل آینده نزد ماست که باید در حفظ و نگهداری آن تلاش شود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی را مهم ترین اولویت کاری مجموعه منابع طبیعی را مهم ترین اولویت کاری مجموعه منابع طبیعی دانست و اظهار کرد: از آنجایی که حفاظت از عرصه های ملی از اهمیت خاصی برخوردار است بر این اساس ضرورت ایجاب می کند تا تمامی دستگاه ها و نهادها در خصوص امر مهم حفاظت و همچنین اجرای احکام صادره از مراجع قضایی مبنی بر رفع تصرف اراضی ملی با منابع طبیعی همکاری جدی را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازپس گیری 13 هزار مترمربع اراضی ملی دماوند از ید متصرفان

بازپس گیری 13 هزار مترمربع اراضی ملی دماوند از ید متصرفان