مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 11:002019-12-21اقتصادي

رشد 19 درصدی اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در کشور


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در ارتباط با میزان اعتبار در بخش پیشگیری، گفت: با وجود مشکلات اقتصادی دولت اعتبارات مبارزه با مواد مخدر را 19 درصد رشد داده است که بنا داریم در حوزه پیشگیری هم به صورت جدی ورود پیدا کنیم.

- سردار اسکندر مومنی در حاشیه دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مازندران در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اعلام اینکه در سال جاری کشفیات مواد مخدر 17 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است، اظهار کرد: میزان کشفیات مواد مخدر کشور در هشت ماهه سال جاری 700 تن است که بالاترین میزان کشفیات مواد مخدر در کشور است.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور خاطرنشان کرد: با وجود افزایش کشفیات مواد مخدر شاهد افزایش تلفات اشرار، مصادره اموال قاچاقچیان و کاهش تعداد شهدای این بخش هستیم.

مومنی ادامه داد: تمرکز ما در بخش مبارزه با مواد مخدر مبارزه با باندهای بزرگ است.

وی درباره وضعیت دستگیری و میزان کشفیات مواد مخدر بیان کرد: 71 درصد کشفیات ما ناشی از اقدامات اطلاعاتی و امنیتی بر باندهای بزرگ مبارزه با مواد مخدر است، 75 درصد کشفیات در شرق کشور و 25 درصد دیگر در سایر استانها انجام شده است.

مومنی در ارتباط با میزان همکاری سایر دستگاه های اجرای، گفت: همکاری دستگاه های مقابله ای ما مانند نیروی انتظامی، بسیج و وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 19 درصدی اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در کشور

رشد 19 درصدی اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در کشور