مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 11:052019-12-21اجتماعي

اولین دوره آموزش محیط بانی سال 98 آغاز شد


معاون دانشکده محیط زیست اعلام کرد: با تأکیدات مستمر رییس سازمان محیط زیست مبنی بر اینکه سلاح محیط بانان باید دانش آنها در مدیریت مناطق باشد فاز جدید دوره های آموزش محیط بانان را آغاز کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معاون دانشکده محیط زیست کشور با بیان اینکه آموزش رکن اصلی در پیشبرد اهداف هر مجموعه ای است، گفت: این مرکز با سابقه طولانی در زمینه آموزش های محیط زیستی این افتخار را دارد که چند نسل از بهترین فرزندان محیط زیست را تربیت کرده یا در راستای ارتقای توانمندی های علمی آنها مؤثر بوده است.

حمید گشتاسب، با اشاره به لزوم ارتقا دانش محیط بانان، افزود: با تأکیدات مستمر رییس محترم سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر اینکه سلاح واقعی محیط بانان باید دانش آنها در مدیریت مناطق خدمتی باشد فاز جدید دوره های آموزش محیط بانان را آغاز کردیم.

وی اظهار داشت: در این دوره تلاش شده با بررسی دوره های آموزشی گذشته دست به نوعی بازنگری در سرفصل ها و مفاد آموزشی زده شود و تمرکز بیشتری بر آموزش مفاهیم پایه داشتیم و بالغ بر 30 استاد مجرب و متخصص که در حوزه آموزش های محیط بانی دارای تجربه ویژه بودند به عنوان مدرس حضور دارند.

معاون دانشکده محیط زیست بیان داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده، تعداد 450 نفر از محیط بانان آموزش ندیده تا پایان سال 1398، آموزش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره آموزش محیط بانی سال 98 آغاز شد

اولین دوره آموزش محیط بانی سال 98 آغاز شد