مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 11:152019-12-21اقتصادي

صنعت ساختمان در کرمانشاه فلج است


عضو هیات مدیره انجمن توسعه صنعت ساختمان استان کرمانشاه از ظرفیت اشتغالزایی 50 هزار نفری این صنعت در کرمانشاه یاد کرد و گفت: متاسفانه صنعت ساختمان اکنون در کرمانشاه فلج شده است.

- ایسنا/کرمانشاه عضو هیات مدیره انجمن توسعه صنعت ساختمان استان کرمانشاه از ظرفیت اشتغالزایی 50 هزار نفری این صنعت در کرمانشاه یاد کرد و گفت: متاسفانه صنعت ساختمان اکنون در کرمانشاه فلج شده است.

کامران حیدری در نشست صنعتگران، معدنکاران و کارفرمایان استان کرمانشاه با رییس کل دادگستری که امروز (30 آذر) برگزار شد، از صنعت ساختمان به عنوان پیشران سایر صنایع یاد کرد و افزود: بخش ساختمان می تواند محرک 90 درصد صنایع باشد.

وی اظهار کرد: از سوی دیگر حدود 96 درصد دارایی های مردم در بخش مسکن و ساختمان است و این دو امر بیانگر وسعت و اهمیت این صنعت است.

عضو هیات مدیره انجمن توسعه صنعت ساختمان استان کرمانشاه با بیان اینکه کشورهای دیگر به خوبی از این صنعت استفاده کرده اند، یادآور شد: صنعت ساختمان اقتصاد کشور ترکیه را به این وضعیت رسانده است.

حیدری از مسئولین خواست برای کمک به اقتصاد کشور و استان دست این صنعت را بگیرند و عنوان کرد: قول می دهیم اگر صنعت ساختمان رونق بگیرد، بسیار از صنایع وابسته نیز رونق بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت ساختمان در کرمانشاه فلج است

صنعت ساختمان در کرمانشاه فلج است