مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 11:352019-12-21اجتماعي

تخصیص 120 میلیارد ریال اعتبار برای ریشه کنی بیسوادی درایلام


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: 120 میلیارد ریال برای ریشه کنی بیسوادی در استان تخصیص یافته است.

- مرکز ایلام؛ سمیه حیدری در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه اظهار داشت: در دوره های مختلف سوادآموزی تعدادیک هزار و 865 نفر در دوره های آموزشی ازجمله تحکیم و انتقال شرکت کرده اند.

معاونت سوادآموزی استان همچنین گفت:: از میزان سهمیه جذب سوادآموزان از سوی سازمان سوادآموزی کشوراستان ایلام 100 درصد جامعه هدف را در سال جاری جذب کرده است.

وی افزود: یکی از برنامه های سازمان سوادآموزی کشور در جریان سفر وزیر سابق آموزش و پرورش به استان ایلام، تلاش برای ریشه کنی بیسوادی در سه شهرستان مرزی مهران، دهلران و ایلام تا سال 1400 است که برای این امر نیز رقم 120 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که این مبلغ به تدریج و بعد از کسب نتیجه به استان ایلام تخصیص می یابد.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش ایلام یادآور شد: این معاونت در کنار آموزش سوادآموزان به نوآموزان مهارت های مختلفی در زمینه های فرهنگی، دینی، اقتصادی، اجتماعی ارائه می کند که از جمله این موارد می توان به برنامه نماز کلید بهشت اشاره کرد که این برنامه با هدف اهمیت نماز، احکام و تلفظ درست اذکار آن با همکاری ستاد اقامه نماز به مدت سه سال در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 120 میلیارد ریال اعتبار برای ریشه کنی بیسوادی درایلام

تخصیص 120 میلیارد ریال اعتبار برای ریشه کنی بیسوادی درایلام