مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 12:102019-12-21اجتماعي

بهره برداری از عمارت امیر ارشد ورزقان در قالب اقامتگاه سنتی


معاون میراث فرهنگی آذربایجان شرقی از بهره برداری عمارت امیر ارشد ورزقان، به عنوان هتل بوتیک و اقامتگاه سنتی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون میراث فرهنگی آذربایجان شرقی از بهره برداری عمارت امیر ارشد ورزقان، به عنوان هتل بوتیک و اقامتگاه سنتی خبر داد.

علیرضا قوچی ظهر در بازدید از عمارت امیر ارشد در روستای آبخواره شهرستان ورزقان به همراه مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی، گفت: مرمت و ساماندهی این عمارت به منظور بهره برداری از آن در قالب هتلینگ و افزایش ظرفیت اقامتگاه های سنتی شهرستان ورزقان، انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه این بازدید فنی در راستای بررسی روند مرمت و تجهیز عمارت امیر ارشد است، افزود: این پروژه توسط تعاونی دهیاران خاروانا به نمایندگی از دهیاران شهرستان ورزقان و زیر نظر استانداری آذربایجان شرقی و معاونت میراث فرهنگی استان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: این مجموعه، جهت مرمت، تجهیز و بهره برداری به بخش خصوصی واگذارشده و بااعتباری نزدیک به 20 میلیارد ریال در حال ساماندهی بوده و پیشرفت چشمگیری نیز داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، قوچی در خاتمه گفت: مرمت و ساماندهی گنبد الله الله، مقبره تاریخی روستای سور، مقابر تاریخی علویق، مقبره تاریخی کرویق،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از عمارت امیر ارشد ورزقان در قالب اقامتگاه سنتی

بهره برداری از عمارت امیر ارشد ورزقان در قالب اقامتگاه سنتی