مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 13:152019-12-21سياسي

پاکدامنی و طهارت اقتصادی خط قرمز دولت است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد پاکدامنی و طهارت اقتصادی را از خطوط قرمز دولت خواند و مسئولان را بر رعایت آن دعوت کرد.

- ایسنا/یزد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد پاکدامنی و طهارت اقتصادی را از خطوط قرمز دولت خواند و مسئولان را بر رعایت آن دعوت کرد.

احمد ترحمی امروز شنبه سی ام آذرماه در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد و بخشدار ندوشن در این شهرستان، گفت: دستگاه های اداری دارای شرایط و ضوابطی است و فردی که در سمتی منصوب می شود باید تابع سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی و مجری برنامه های دولت باشد.

وی با بیان این که وظیفه همگان است که نظام مقدسی که با مجاهدت های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به ثمر رسیده است را محافظت کنند، قانون مداری و اشراف به قوانین و دستورالعمل ها را از وظایف مسئولان خواند و افزود: حتی اگر از نظر ما قانونی دارای نقص و عیب باشد، باز هم موظف به اجرای آن قوانین خواهیم بود و نباید خدمات رسانی به مردم را دریغ کنیم.

معاون استاندار در ادامه نیز پاکدامنی و طهارت اقتصادی را جزو خطوط قرمز دولت خواند و گفت: باید مسئولین افرادی امین ،متعهد و با طهارت اقتصادی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکدامنی و طهارت اقتصادی خط قرمز دولت است

پاکدامنی و طهارت اقتصادی خط قرمز دولت است